Blablabla (9 oktober, eller snart 10)

Blabla blaaa

Nu har gästerna gått. Alexander fljde inte med utan bara Johanna (8 år) och Rickard (10 år).  Visade mina hamstrar, katterna, tv-spel, datan, byggde legoleksaker åt mina hamstrar med Johanna, visade skolkatalogen och lite sådant som man gör med yngre barn fast inte jätte små barn :)

Här är många bilder på mig och min älskade Spot, stunder som jag älskat dig som mest! B-ponnyn jag älskar mest och kmr alltid göra det, svider hårt att min tid med dig redan är över :(


Dressyr tävlingen med Spot, kom tvåa :/

Klubbmästerskap! Jag vann! :D Älskar älskar älskar honom!

Gammal bild, tror det var från när jag vann klubbmästerskap med Spot 2008 :)

Skulle släppa Sppot på sommarbetet förra året 2009 :)

Vet inte när det var men 1-2 år sedan, på fb står det att jag vunnit den tävlingen :)

Sommarbetet 2009

Klubbmästerskapet 2010 vann! :)

Någon hopptävling som jag vunnit med honom, skulle skritta av honom efter men han blir så mjuk och fin när man hoppas honom så blev ett halft varv extra med korta tyglar och lite dressyr arbete :)

Flying horse! haha det var hoppträning för Annika, trippelbarr på 80 med lilla b-ponnyn spot :) Han är lektionsponny och han är van att hoppa max 50 cm och wow helt plötsligt bana på 80, det var dessutom lite svårare hinder som björkris, solfjäder, titthinder, frigolit saken och lite annat, det vanligaste hindret var nog en oxer med koner under. Så han stannade skitmkt, han som hoppar allt i vanliga fall :P

Framhoppning, därför är det lågt :)


Han är så bäst! Han skulle äga skiten ur alla om han var privat häst och tävlade, så duktig så duktig! :)

Km i år

Dressyr tävlingen med Spot

Ingen aning om när, men gissar på att det var när jag red Spot till sommarbetet i år :)

Avslutar med denna bild, taggad inför dressyr tävlingen ;)


Dagens bild på Piga:


Piga tappar vinterpälsen inför sommaren

Dagens hoppbild på Piga:



I våras, har mobbade kläder. Men Erica och jag skulle ändå bara ha agility och fota med hennes systemkamera på hundarna, och INTE på oss men jag kom med ändå :/ Zingo i bakrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0