Early (17 oktober)

Early, early, early..

Jag drömde om bjällrande klockor och så SCHHHHHEEEEEEEEE ringer radion som inte har någon mottagning.. :( Ville fortsätta drömma om klockor :(

Dingelidong!

Haha, kollade hur många grader det var ute, det stod 19 minus! :O Fast sen såg jag att det stod 1,9 minus ute :) Det räcker för att det skulle kunna bli snö,  det är frost nu :P
På med långkalsonger, vantar, mjukisbyxor, mjukiströja, vinterjacka, eventuellt mössa.. VARMA STRUMPOR! :) Har inte pengar på min mobil! :O Måste be pappa fixa det :O

Jaja, nästa söndag är det ponnucups träning i hoppning! :D Jag vill nog ha Skrållan faktiskt :D Hon var goooodie :) Fast det spelar inte så jätte stor roll :) Sedan efter det ska jag vara hejaklack till ponnycupsmatchen efter hos någon ridskolan :D Jag ska inte vara med på den matchen för jag är ny i laget :( Jag borde sökt förra året! :@ Claudia sa att jag skulle kommit med då! :@ men självklart tyckte jag att jag själv inte var redo då.. :(

Jaja, hejdå ska bara lägga på något litet lager mascara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0