Gamla bilder

Jag tittade på gamla bilder från 2004 och kopierade någa av dem på skrivaren :9 Så sött! kan lägga upp dem så ni får se vad söt jag var som 8 åring! :)



Jag och Amorina, Amorina var vår häst som blev 30 år! :O Hon stod på ridskolan i flera år, men har för mig att hon fick stå där som typ vår häst om hon gick en lektion per dag. Aja som stallplats mest men hon fixck gå en lektion per dag tror jag :)

Jag håller i Amorina och Linnea min lilla syster borstar henn! :)

Min lärare i ettan, gillade henne jätte mycket! Men hon bytte skola sen så vi hade henne bara 1 år! :( hon var sktbra :)


Daphne med Nina, hon var jätte ledsen för att Ninna skulle sluta :(

Vi fick en varsin filt från morfar, vi tre syskon :)

Mitt pyjamas kalas party:)



Åh så söt! Spaggeti som kattunge :)

Mina jag, mina syskon och kusinerna Maria och Niklas :)

Min mamma 2004 :)

My Hamilton med Marlene 2004, då var han alltså 5 år :) Unghäst alltså ;)

Jag, Rebecca och Linnea :) rebecca var min förra granne vi var bästisar i jätte många år, lekte varje dag :)

Piga som söt valp :) <3


7 veckor gammal, dem vi köpte Piga sa när vi kommit dit (tog 6 timmar att åka dit) att hon bara var 6 veckor!!! Hundar ska inte åka från sin mamma fören dem är minst 8 veckor, dem påstod att Border Collies klarade att åka från sin mamma vid 6 veckors ålder, vi ville ju inte åka 6 timmar dit och tillbaka för inget så vi tog med oss Piga då.


Rebecca sov över (hon i mitten) vi ville sova på golvet med sovsäckar. Knasiga vo var :)

Linnea och jag lekte maskar med våra sovsäckar x)

Spagetti som gullegris :)

Jag och mina syskon


Erkänn att jag inte var lite söt som 8 åring? :D haha :)

Pyjamas party hos mig, Fredrik, Jim och Andre brottas i soffan :)

Vendela och vår förra kanin Ludde :)

2001 var det faktiskt, åt mat md kusinerna :)

vatten!

Söta 2001 :)

Det var lite bilder, söta tyckte jag :)

Har bilden på bara mig och Amorina som profilbild på fb :) Tyckte den var lite gullig :P

Dem 3 sista bilderna var från 2001 var alltså 5 år då :P

Har tråkigt, men måste ner till stallet snart och hjälpa mamma på lektionen och rida MH :P Tror jag skulle rida med Eleni igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0