Hälsokontroll, god choklad = bra dag ? (19 oktober iaf)

Hade hälsokontroll idag då :) Detta är resultatet:

Längd: 160 cm, vuxit 2 cm sedan förra året

Vikt: 44,2 kilo, gått upp 2 hekto sedan förra året

Rygg: 3-4 grader lägre på vänster sida

Benen var lika :)

Jag rider ju 4-5 gånger i veckan och sammanlagt vad jag cyklar varje vecka är 3,2 mil till och från stallet (till stallet är det 3,2 km) så hon tyckte att jag nästan rörde på mig lite för mycket, eller att min vikt hade stannat så hon frågade vad jag åt till frukost och för tillfället äter jag lingongrova och jos (går att stava så). Så det är en bra frukost men hon sa att jag måste äta mer mellanmål, men jag äter ju mellanmål nu. Det är väl inte det bästa med varm choklad med grädde i men haha strunt samma :D Men min kurva gick upp sist jag kollade nu står den stilla :O


Tänk om man var så smal :( Stackaren!

Kommer inte ha någon mer växspurt, kommer växa långsamt ett tag till och kommer bli över 165 iaf :D


Nja, så lång vill man inte bli :P

6 månader tillsnästa koll, eller för att min rygg var en aning sne :O


Hade ju 3-4 grader snett på vänster

Nu ska jag laga mat, chi con carne! sedan ska till stallet och skritta Nonni i 30 min och sedan till andra stallet och vara med Sanne och Sofia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0