Hihi (19 oktober)

Vad många det var som kommenterade igår och skrev : Hej, hur är läget? Så får väl ta och svara på det då :)

JAG MÅR UTMÄRKT, TACK HUR MÅR NI SJÄLVA DÅ? :)

Wille har blivit snäll :) Tänkte bara skriva det, vi bjöd honom till filmkvällen. Wille ville så gärna vilja följa med men han skulle flyga till spanien på lörda, så han försöker få oss ha det på fredag istället. men då kunde vi visst inte va hos Sofia :P Så vi ringde Herman och försökte övertala honom att alla skulle sova hos honom på fredag, men det ville han inte. Rickard skulle se om han kunde, annars ville inte Olle med och då blir Herman ensam kille då får inte han komma då får bara vi tjejer ha filmkväll mysigt det med :) Pizza innan ;)


Men yummie :(

Har fett ont i nacken! Låg konstigt inatt när jag sov, låg med nacken böjd bakåt! :S

Typ sådär..


Idag ska jag rida Nonni, bara skrittning så funderar på att rida ut och bara skritta lite ? ;) Och kanske göra lite skrittlvningar på utevolten, beror på hur mycket tid jag har :) Tänkte bara rida i 30 minuter eller så.
Min tur att laga mat idag, jag vet inte varför men jag tänker göra Chili con carne. Måste vara spanskt efter son ordet "Con" betyder "med" på spanska och "carne" kött, så det blir ju "Chili med kött" på spanska :)

Och med det serveras:

Ris :)

Får tillbaka matte provet idag, har vi tur också spanska provet :) Gick skit på mitt spanska prov (fick hjänsläpp glömde allt!) så vill egentligen inte ha tillbaka det :( Jag låg på en VG nivå i spanska nu ligger jag säkert och svävar mellan ig och g.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0