hihi, haha, haha! ? (25 oktober)

Namen heeello! :)
Hittade en "fin" bild på mig och MH på mina tre kompisars blogg :)


Haha, a little bit old :) eller inte jätte gammal, 3-4 månader :)

Om det är någon som undrar vilka Sanne, Sofia och Fanny är så kan jag ta och skriva det:

Sanne:
Sann är en tuff tjej född 1996, hon är brunett och ÄLSKAR b-ponnyn Tarantella. Hon är en tjej som många vet vem det är i stallet, finns många små stallflickor som ser upp till henne, och det borde dem eftersom hon rider skiiiit tufft och fint!! :) Hon är med i ponnycupen hoppning. Sanne placerar sig nästan alltid i både dressyr och hoppning. Lägger upp 1 fin hoppbild på henne och 1 fin dressyrbild på henne :)

Hoppning, för ett ganska långt tag sedan tror jag, Sanne på Tarantella

Sanne på Tarantella

Fanny:
Fanny är en jätte snäll tjej som kan väääldigt mycket om hästar. Hon är född 1994 och hon hade JÄÄÄTTE långt hår, fast sedan klippte hon av en bit. Hon har låånga naglar som ibland är fint pyntade med olika färger på nagellack :) Hon rider sjuuukt bra! Hon rider lugnt och alla hästar trivs med henne på ryggen, hennes favorit ridskolehäst är b-ponnyn Elof :) Hon är med i ponnycupen dressyr, hon är tyvärr för gammal för ponnycupen hoppning, annars skulle hon vart med i det med! Fanny är så duktig så man ser henne nästan alltid placerad i både hoppning och dressyr. En fin hoppbild och en fin dressyr bild på Fanny får ni!:




Fanny och hennes älskade b-ponny Elof! :)

Fanny och hennes förra medryttarhäst Daggis :)

Sofia:
Sofia är en jätte snäll och gullig tjej som är född 1996, hon har låångt blont hår fast hon har färgat det brunt men det blev bara mörkblont. Hon är pålitlig och lyssnar bra, hon rider också jätte bra! Hennes favorit ridskoleponny är c-ponnyn Nansen som hon skött om flitigt i flera år och har blivit månadens skötare på honom. Hon har vunnit fera dressyr tävlingar :) Som på dem andra, 1 hoppbild en dressyrbild får ni på Sofia :) :

Sofia och hästen hon hade på ridlägret i somras :) Sharm

Sofia och hennes älskade Nansen på en dressyr tävling som hon vann :)

Det var lite om dem, skrev mest om hur dem är i ridningen men min blogg ska ju trots allt mest handla om hästar! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Naw, gullig du är Alicia! :D <3

2010-10-25 @ 19:04:33
URL: http://youngriders.blogg.se/
Postat av: Fanny

du är för söööt Alicia! men jag fattar fortfarande inte vart du fått att jag har fina naglar? :S eftersom att det var över ett halår jag senast gjorde ngt fint på dem haha...

puuuuuuuuss!

2010-10-25 @ 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0