Hoppa hundar, rida (10 oktober)

Igår hade Eleni skrivit på sin logg ch undrade vad on skulle göra imorn (alltså idag) och jag skrev att hon skulle bygga upp en jätte cool hinderbana med en massa fantasi full av roliga saker och sedan hoppa den med sin hund. Jag blev jätte sugen själv på att göra det, så ska nog gå ovh göra det sen, när jag har tid.
Här kommer hoppbilder från i början av sommaren:

Zingo den förstoppade korven halar sig över hindret som är högre än hon själv! x)
Zingo bilder:


Söööta Zingo :)


Hopp bilder igen:

Piga hoppar så fint!

River tyvärr på det hindret :(

Golden eyes :)



Piga hoppar en trippelbarr åt fel håll x)




Fin bild på Zingo :) Om ni undrar varför hon är röd på tassen är det för att jag klippt klorna på henne innan och kom åt pulpan :P

Sjukt fin bild på Piga! (jag vet att jag säger sjukt hela tiden)



Ögonkontakt är jätte viktigt i agility, vallhundar är extra bra på hundhoppning eftersom dem är uppfödda att ha ögonkontakt för att se vad fårherden säger. Jakthundar är svårare att hoppa med eftersom dem inte är uppfödda att ha ögonkontakt, har läst det i min agility bok.

Plutt hinder tycker Piga x)

Gu va fint hon hoppar tycker jag! <3

Inte världens finaste här


Zingo hoppar högt! Det där är faktiskt väldigt högt för att vara en hund på 30 cm, och som jag sagt högre upp hon blöder på tassen pga att jag klippte klorna lite innan det och kom åt pulpan :P


Zingo och Wicky (Wicky är Ericas hund)

Wicky och Zingo hoppar :)

Finaste hundarna ! :)

HAHAHAHAHAHAHH, Piga ser äckliig ut och Wickys huvud ser ditklistrat ut ju! x) Muskulöst ut :P
Och Zingo springer förbi x)

Wicky hoppar sjukt bra för att vara en fågelhund, hon är tillomed bättre än Piga! :O Och då är man duktig! :D



Haja!! Pigas hoppstil är lite underlig..


Gissa vem som river? HAHAHAH, det ser ut som Wicky river fast det var egentligen Piga som rev den!!! x)

Fina hundar! Piga som hatar andra hundar går bra överens med Wicky, fast första gången hon träffade Wicky attackerade hon henne för att visa vem som bestämde. .. Så är det när man har en hund med höpg rang -.-



Japp det är jag som hoppar, och ja jag har mysbyxor som dessutom går att rida med :P


Det var ett par bilder, ska nog hoppa lite med hundarna idag och kanske, kanske, kanske ska jag får rida en ridskolehäst när mamsen rider MH :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0