Hoppning (16 oktober)

Hej, skrev nyss världens längsta inlägg sedan slutade internet fungera så allt försvann... +¨¨*#"!@)/?´-¤%&/(#

Jag hoppade iaf Skrållan idag! Hon var mycket annorlunda i hoppning, hon var jätte pigg och lite stark :) men jätte duktig! En riktigt kul häst :) På dog-leg i ström blev hon mest stressad, pigg och stark men när jag hoppade ensam bana blev allt perfekt! Lagom tempo och inte stark :) Hon avr en härlig häst, det var enkelt att följa med i hennes språng :P

Bilden från förra veckan jag vet :) Jag och Skrållan :P

Snowie

Föreställ er att det står en svordom här!: Jag vill ogärna svära i bloggen så nu får ni föreställa er att jag i alla fall vill skriva en.
Maria hade sagt fel dag till mig när jag skulle rida Snowberry, hon sa onsdag men det var egentligen torsdag!! :O Samma dag som jag rider Nonni, hinner väl med att rida två hästar per dag i olika stall två gånger men då kan jag inte rida igen på torsdag med Nonni! :( Hinner inte, får bli när jag slutat rida Snow :P Hade verkligen ställt in mig på att rida Nonni på torsdag i ridhuset :/
Hittade en helt okej grupp att rida igen på, sista torsdags gruppen :)

Vendela tävlar Snowberry i dressyr och vinner såklart ;)

Ålder genom livet, kul

Svara på denna fråga i huvudet: Om ni fick välja en ålder ni skulle vara genom hela livet, vilken ålder skulle det vara?

Jag skulle svara 4 år.


Hehe, blev lite fuckat men jaja :)

 

Hehe :)

Japp, blev ett halv långt inlägg.. Int elika långt som det skulle blivit :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0