Igår (22 oktober, var det då)

Haaalloj!

Igår har jag varit i stallet och hjälpt mamma på små ponny lektionen och ridit med på hennes andra småponny lektion med My hamilton idag :) Och varit på naturhistoriaska Riksmuseét.

Lägger hej vilt upp bilder från mobilen:


I förrigår på snow

Usch

Naturhistoriska muséet :)




Min kompis <3

Den var varm åt vänster och kall åt höger och i mitten var den kall och varm och då kändes den extra varm :P

Stackars kanin som är uppstoppad! :O :(

Min hand i en zebra mun

HÖGT, andré sa att man bara bröt benen om man hoppade ner där, Erica sa att man dog :P

Rulltrappan

Nu kommer ett par bilder på mig när jag skulle se hur många gånger jag kunde ta mig upp på en trä sak och ner och igenom utan att nudda marken på en minut.




Jag lyckades 6,5 gånger på en minut! :)

Red MH på mammas småponny lektion igår, gick jätte bra! han blev så fin i alla gångarter, det känns bra att rida en häst som enkelt går fint.
Red MH idag med, han var duktig! Men vi har inte bytt till broddar eftersom denna snö kmr försvinna snart, så han halkade lite i bland. Fast jag skrittade bara ut, sedan red jag ensam i ridhuset :/ var lite tråkigt, men det var kul att galoppera och byta varv då gjorde han höga galoppombyten! Haha :)
Imorn är det ponny cups träning! :D taggad! :D Vill ha SPOT! :)

Jag avbokade ridningen idag för att rida igen med Nonni en annan dag, tänk om jag ridit idag. Då hade jag ridit 7 gånger på en och samma vecka :O

Tisdag: Ridning på Nonni
Torsdag: Ridning på Nonni, ridning på Snow berry
Fredag: Ridning på MH
Lördag: Ridning på MH och lektion (avbokade, men det skulle sett ut såhär annars)
Söndag: Ponnycupsträning på ?

Fast iof, nästa vecka jag rida 6 gånger samma sak som denna vecka fast utan MH på lördagen, ridning på lördag utan avbokning och på söndag är det dressyr tävling. Blir så stressat att rida många gånger i veckan, och ibland flera gåpnger per dag :/

Vi ändrade en massa till filmkvällen så till slut blev det bara Sanne, Fanny, Sofia och jag på den. och den ska vara hos mig eftersom jag har FF utan syskon också, så dem sover hos mig och vi ska kolla på film och äta på pizzerian :) Mysigt, och sedan sticker vi till stallet dagen efter på träning :D :)

http://www.youtube.com/watch?v=HHoM1Gx_s7Q
Jag i mörka rummet på Naturhistoriska muséet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0