Imorn (13 oktober)

Jag ska nu försöka ta mig ut utanför området runt rotvik för 3 gången! Och denna gång ska jag lyckas utan sken eller stegring! :D Haha, fast mamma sa att vi mest skulle rida i ridhuset eller på utevolten :)
Nice, nice, jag slutar 12 imorn! :) Compar tiden vi gått över på hela tiden på profilen :D Den tiden ska det blir ridning och mockning för :D Fast det är obestämd tid när jag ska rida, mamma ska med Aspepot och Mine till kliniken imorn så hon vet inte när hon kmr hem :)

MÅSTE plugga so nu! Har inte pluggat ett skit igen (a)

Kommentarer
Postat av: sanne

Lycka till, kommer gå awesome :D (vad sneeeel du er som kommenterar vår blogg förresten :) <3

2010-10-13 @ 21:34:31
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0