Jag ser det snöar! (22 oktober)

Jag ser det snöa! Jag ser det snöa! Det var väl roligt, HURRA! Jag ser det snöa! Jag ser det snöa! det var väl roligt, HURRA!

Hihi, det snörar ute och det är inte ens minus :O Det är 0,0 grader ute :O

Lite konstig bild, men det är jag som tagit den :D

Åh så gullig, det är också jag som tagit den bilden :D Borde kanske satsa på att bli fotograf? Fast ne :)

SNÖÖÖ

Till matsäck blir det:

Oboy

Macka med köttbullar, majonäs och sallad på

Ungefär som den fast utan löken

Två stycken brownies


Två tuggumin (Extra)

Inte den smaken, men strunt samma

Två servetter

Sådär, det borde duga :) Tar min dricka slut fyller jag bara på med vatten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0