Jag vann !! :D (31 oktober)

Hihi, ja rubriken stämmer faktiskt!! :D Är jätte glad, jag vann på en häst som jag aldrig ridit på, får man känna sig lite stolt? Jag är faktiskt nöjd, men ärligt talat. Hon är nog den bästa dressyr ponnyn på ridskolan, hon har perfekt tempo, fattar galopp när man vill, bryter av när man vill, gör halter när man vill och hon går enkelt på tygeln. På mitt papper hade domaren skrivit att jag red lite slarviga vägar, jag hade bra tempo och stadig form i galoppen. Kan hålla med om att jag hade slarviga vägar, var jätte nervös, tempot var väl helt okej men har ingen aning om
hon gick i stadig form i galoppen, vågade inte titta ner och kolla det :O

(inte jag som rider)


Nu borde jag ha 21 rosetter men har tappat bort några, kan skriva lite kort om dem.

Blågul hoppning på ponny: 5 stycken

Blågul dressyr ponny: 1 stycken

Blå hoppning ponny: 1 stycken

Blå dressyr ponny: 2 stycken

Blågul hoppning med hund: 2 stycken

Blå hoppning med hund: 2 stycken

Blågul människohoppning: 2 stycken

Blå människohoppning: 2 stycken

Clear round (vit rosett) ponny: 2 stycken

Karlshem rosetter: 2 stycken (vann stilhoppning och kom trea i skötartävlingen)

Har några medaljer också, en från orienteringen när jag och Ida var bäst :)

Har 3 pokaler, 1 från hoppning KM 2008 på småponny och en från Karlshem stilhoppning (32 stycken tävlande) 2009 och så en från KM i hoppning på Spot i år, den största :D

Nog med skryt nu, man måste få skryta lite ibland, bara inte alls för mycket. Är lite värre när man säger det i verkligheten att man är bäst och så hela tiden och man är helt seriös, då kan man bli lite irreterad på den människan :)


Juste, igår red jag Chiko på lektion :) Han var mysig, lite annorlunda men kul :) Hittade inte riktigt knapparna på honom, men om jag får rida honom igen så hittar jag dem nog efter ett tag.


Imorgon ska Karenina till kliniken !!! HON MÅSTE!!!! BLI FRISKFÖRKLARAD DÅ!!!


Bea på Karenina, japp jag snodde bilden :O :O

Igår kom min nya hamster, den kom hemlevererad av en tjej som varit på samma utställning som min uppfödare :) Han var inte det minsta lik keeper, mer lik Chilli isf :)

Ska nog sova hos Chicken idag med Moa :) Vi kanske ska göra en hemmafruarna två? :O Om ni inte sett hemmafruarna 1 än så kommer den genast:

 

Japp, nu ska jag fixa mig lite ska gå "trick or Treat" idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0