Jag vill bli äldre, jag vill bli mindre (13 oktober)

Vi skolelever drömmer om att bli äldre, gå ut skolan, bli myndig, få körkort, köpa på system bolaget för första gången, hitta den rätta, gifta sig, skaffa barn och allt det där som vi är för små för nu. Alla drömmer vi om det, men samtidigt vill vi bli små igen. Bli 5 år, gå på dagis. Slippa göra något, ingen bryr sig om modet, ingen är populärare än någon annan, alla är vänner med varandra, gillar man någon frågar man helt enkelt bara chans och slipper det jobbiga i tonårslivet.
Ser man bilder på sig själv när man är lite önskar man sig tillbaka till det livet, alla tyckte man var söt och gullig. Det var alltid sol ute eller massvis med snö ute på dem rätta årstiderna, alla vara glada. Det är vad man kommer ihåg mest från den tiden. Men jag skulle ändå vilja vara fem igen, när man väl är 5 tänker man inte riktigt att jag måste bli 13 år äldre för att få bli myndig och flytta hemifrån och allt det där. Man tänker i nuet mer, jag gillar det.

 Äldre eller en liten snorunge igen?

Hade spanska prov idag, gick skit! Varför ska Alf alltid ha så svåra prov??????

Blablabla, några av dem frågorna var tillomed med på provet.. jaja, usch usch! Trodde jag var bra på spanska ända tills det provet kom :S

Jaja, ska ladda upp lite bilder på fb nu :) Laddar upp några på bliggen sedan också :D
Ikväll blir det plugg inför SO provet imorn, har inte pluggat ett skit! :D Så duktig man e.. Jaja, so provet brukar gå bra brukar få alla rätt :D :D :D haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0