Jaja (21 oktober)

Min statistik har sjunkit när jag bara skrivit om hamstrar så detta är det sista jag skriver om hamstrar på ett tag iaf.
Jag tror inte att jag vill att jag ska köpa två dvärghamstrar och Erica två, isf kan jag bara para Chilli 1 gång och jag vill kunna para henne någon mer gång.
Igår eller idag skulle Bling paras med Bibo.. Men hon är ju borta :( Måste skriva till Kp (dem skulle göra repotage om våran hamsteruppfödning i deras tidning) Så måste skriva till dem att vi ska para Chilli i början av december då hon är tillräckligt gammal för avel.

Rida, rida mycket

Nu kommer denna torsdag då jag ska stressa, jag ska till Nonni mocka fixa, borsta, fylla på vatten och rida. Sedan cykla till TRF stallet och rida Snow Berry, har aldrig ridit henne så skulle ju vilja testa, hon ser ganska rolig ut :)

Oj hittade en jätte gammal annons på Nonni :O Från 2009 :P

Nonni                                                                                                        2009-10-01

f: 1994
sto
137 cm
fux
Korsning arab/russ
Pris:  inkl sadel och övrig utrustning

 

Trevlig och positiv med mycket motor. Massor av vinster och placeringar i hoppning t o m LB. Felfri LA. Vinster i LA med föregående ryttare. Debuterat i fältävlan 2007 med placering. Brons i lag-SM 2008. Hoppar med fantastisk teknik och smidighet. Söker liten rutinerad ryttare då hon blir mycket het vid hoppning. Tränas regelbundet i hoppning och dressyr för B- och C-tränare. Mycket trevlig i all hantering. Säljes då bägge barnen har vuxit ur henne. Lånas ej ut på foder  Kontakta säljaren direkt 070-331 25 51 eller [email protected] eller Lena B

 

 
Hehe :)

Random bild jag vet! Men gu så söööt :)

Idag måste vi bestämma lite mer om film kvällen :)

Min text har bara blivit mindre och mindre :O :O :O dadadad :O Fast det kanske inte syns när det publiceras :P

jag äter lingongrova...

...med...

...och...

Bravo apelsinjuice :D

Trodde det var en bra frukost tills min hemkunskapslärare sa att jag åt för lite ? :O Det är ju en asbra frukost, eller? Hons a att jag skulle äta en skål fil också ? :O Till min aktivitet så måste jag äta mer, så ska väl ta och testa en liten skål med Cheerios :)

Så ska jag se om jag klarar med dagen, frukost är ju trots allt dagens viktigaste mål. Måste orka med at rida 2 gånger OCH att gå i skolan :P
Byyyeeeeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0