Keeper dog

JAG ÄR HELT FÖRKROSSAD! Jag gråter och gråter, igår glömde jag ta ut min hamster Keeper, hade mycket läxor och ridning. Brukar inte hända, och idag tog jag ut buren för att städa den och så hittar jag min hamster ligga livlös i buren! Jag har aldrig älskat en hamster så mycket som han, han heter Keeper och är en LH creme färgad guldhamster i sina bästa år (5 månader) han låg där död utan anledning! Jag vågar inte ta på honom, jag är för ledsen. Det är min äskling och jag kan bara gråta, jag älskar honom så in i h*lv*te!! Jag kommer aldrig komma över hans död, vissa kanske tycker det bara en är en hamster men för mig är det mitt allt nästan! Han var min egen, hade fött upp honom själv och han hade seriöst världens bästa personlighet! han var lugn, orädd, lägger man ner honom på toalettgolvet springer han inte längs med väggen utan springer runt i hela rummet och klättrar upp på mig om jag står där. Han var rena drömhamstern och jag fick inte ens chansen att avla på honom så jag kunde spara en unge av honom! HAN VAR VÄRLDENS BÄSTA HAMSTER OCH NU ÄR HAN BORTA! jag har en hund som är kär i honom, han är kär tillbaka. Det är en border collie som älskar andra djur, hon vallar kaniner och hamstrar och allt möjligt. Hon älskade honom, hon brukade stå och prata med honom och vifta på svansen, hon har nsat på honom och bara viftat på svansen, hon gör inte en fluga förnär. Men ändå försvinner inte tanker på att någon av hennes tänder lyckats ta sig igenom gallret och inte i honom. Menjag vågar inte se på honom om han har ett sår, jag kan bara inte. Jag kan bara sörja..
Det försökta tecknet var att jag såg att hans mat var helt orörd och hans vatten med, och hans första bo som han brukar sova i var tomt. Då trodde jag han hade rymt! Fast sedan såg jag hans halva kropp ligga utanför sitt andra bo och andra i hans bo, jag ropade lite på honom (han brukar vakna då) inget hände, så jag skakade till buren lite, då är han klarvaken inget hände. Så jag kände på honom och han var död! jag vet inte vad jag ska ta mig till. Är det någon som vet vad som är dödsorsaken? Han kanske hade ett dåligt hjärta eller något, men han verkade alltid så pigg och glad. hans pappa mådde bra och hans mor med, jag vet inte ens om jag vil ha en ny hamster. Ingen hamster kan ta hans plats, jag har iof en hamster till, men vad spelar det för roll..


En vacker och klok hamster som jag födde upp. Du finns alltid i mitt hjärta keeper <3

Jag tog ut Chilli nu, min andra hamster. Det gav en tröst eftersom hon ser ungefär likadan ut förutom att hon har lite lockig päls (rex heter det).

Jag vet inte vad jag ska göra, han ligger hård, kall, stinkade och död i sin bur. Och jag kan inte ta ut honom, jag bara kan inte. Allt jag ser är ett skal, ett lik ligga i hans bur. Han själv är långt där ifrån, jag bara undrar var.

Önskar det är där han är nu! <3

Nu måste jag städa Chillis bur iaf, det luktar inte gott om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0