Lalala (15 oktober)

Gick och la mig typ vid 9 igår kände mig så hängig och trött, känner mig fortfarande hängig men inte lika trött :)

Har så tråkigt så jag tog lite effekt kort på datan på mig, haha kolla :) :


M, osminkad men vem bryr sig egentligen..

Ups!

Tjatja!

He,he..


Hihi, min tröja är blå men blir gul i negativt x)

PUSS!

Hehe, hej.

Pussgurka!

Jag blev en man

Hm, fingrar i håret eller en alien? :O


The last picture! :)

Ja, hm.. Vad ska jag göra idag?
TRor jag ska vila mycket idag, och om jag mår bättre sen följer jag med mamma till stallet för att vara assisten på hennes lektion halv 4 och sedan är det min dag att rida MH så det måste jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0