Lite mer om mig (7 oktober)

Andra inlägget!

Vad gillar du att göra på fritiden? Äta söta saker, sitta vid datan, rida och vara med kompisar


Vad ogillar du att göra på fritiden? Läxor, plocka ur diskmaskinen, städa hamsterburen och äta äckliga grönsaker.


Vad gillar du att göra inom ridsporten? HOPPA SÅKLART! Dressyr är också kul ibland beroende på vilken häst, och uteritt är kul beroende på årstid och häst.

Min ridlägerhäst Nelly i somras på Karlshem

Vad är ditt favorit djur (ett vilt djur)? Jag älskar Geparder, det har länge varit ett av mina favorit djur. Världens snabbaste däggdjur! Jag tycker vithajar är skitcoola oxå :)


Vad ogillar du? Jag hatar sprutor! Är jätte sprut rädd, kan svimma ibland efter jag tagit en spruta.

 



Säg något du tror ingen vet om dig: När jag var liten och var hemma hos min mormor gillade jag att lägga sånna här saker som finns i katt mat (ringar som ser ut som Cheerios) på långa grässtrån som man gör med smultron, sedan åt jag upp dem. Tyckte det smakade lagom gott.
Torrfoder2.jpg image by Bullerbytjejen
Det är inte en bild på kattmat, men ringarna såg ungefär ut så

Favoritfärg: Slaim mörkblå

Ungefär den färgen

Det var ett par frågor och ett par svar av mig.

Nu ska jag ta och gå iväg från datan, jag ska laga till "kola" på 5 minuter, smaskens!
 
Om receptet var gott, lägger jag upp bild på dem och recept på dem sen. Det står att dem tar max 10 minuter att göra :)

Sedan ska jag iväg till Nonni och rida henne. Blir dressyr som vanligt eftersom jag inte ska rida ut på henne igen fören hon lärt känna mig lite bättre, blev lite skenigt förra gångerna..


Hejdå! :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0