Minus!

Brrr!
4 minus grader ute och klockan är 08:15! :O Två helt hemska saker har jag skrivit hittils, för det första:
Det är minus grader utomhus

för det andra:

Jag är uppe klockan åtta på en LÖRDAG!

Men så e det bara :)

Kmr trodligtsvis hoppa Skrållan idag! :) Alla säger att hon taggar till på hoppning, hoppas på det! :)

Önskade hästar igår till dressyr tävlingen och hopptävlingen såhär blev rösterna:

Dessyr:
1.
Dingo
2. Daisy
3. Skrållan

Hoppning:
1.
Dingo
2. Skrållan
3. Daisy

Haha, jag har önskat dem tre poppishästarna :D Men sdet är ju bara för att det är dem hästarna som är bra,jag har ridit Dingo mest av dem så jag tog honom först :P Minty är iof bra, men hon är nog för tung för mig.



En bild på Dingo när min syrra tävlar honom å Roo gård :)

En till bild på Dingo :)

Skrållan :)

Camilla hoppar Skrållan på tävling x)

Daisy

Bild på Daisy när hon hoppar :)


Fast Dingo är den bästa av hästarna, han har kommit längst och är jätte duktig! Men håller man inte in honom ordentligt river han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0