Movie-night (18 okober)

Förut har vi alltid filmkvällar, det var as-nice! Se på en film, äta chips, prata, flumma, köra frågelekar och sånt :) Vi ska ha en på lördag hos Sofia! :D Hon har asnice hus, jacuzzi och allt :O Vi har inte riktigt bestämt vilka som ska med, Fanny är inte säker på att hon vill med och Olle sa kanske, vi kanske ska bjuda Rickard i år? Och Herman tror jag vi ska bjuda.. Wille är konstig, han har vart med förut, men han är annorlunda nu så tror inte han ska med. Sofia vägrar ta med sig någon från sin skola -.- Juste så det blir UNGEFÄR Sofia, jag Sanne, (Olle), Herman, Rickard och kanske Fanny :)


:D

Det är helt skär himmel utomhus! :O Wihu, inga minus grader iaf :) Fast det har nog varit det inatt, tänk om det blir den kallaste vintern på 1000 år och det blir is på atlanten så isbjörnarna kan gå över till sverige :O Fast jag tror inte det :P


Nu måste jag borsta mina tänder, sminka på lite mascara och ja inget ! :)

HAHAHAH, skojsig :)

Sanne, Sofia och jag ska ha mötes plats upp på övervåningen i stallet halv 5 för vänskapsmöte! :) haha, eller jag vet inte men tror det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0