Mysigt (10 oktober)

Har nyss tagit ett varmt bad! Jätte mysiiigt :)


Skönt förutom att jag slutade raka benen ett par veckor (pallade inte, och sommaren var över dvs slut på korta byxor) och så började jag nu igen, man vet ju aldrig när man behöver rakade ben.. haha :P

Fint va? ;)


Imorgon MÅSTE jag städa hamsterburarna! Vare sig jag ej vill, hinner eller klarar av det så måste jag ändå göra det. Det stinker om dem, tycker fruktansvärt synd om dem små stackarna :(
Imorgon så ska Chilli vara brunstig om hon går inom sin brunstplanering.

Måste städas imorn!


Imorgon ska jag nog göra klart svenska arbetet på 8 uppsatser. Jag har flyttat det fram hela tiden och slappat istället nu måste jag i alla fall göra det, det ska vara klart på onsdag. Fast har renskrivit 4 saker och har gjort alla sakerna ska bara renskriva 4 saker till :P

Händerna ska skriva fort fort tills dem svider!

Allt för mig idag! Ska ta ut mina två små älsklingar (guldhamstrarna) nu ! :D









Keeeeper ---->
















Chiiiiilliiii -------------->












Söta va? ;) Jaaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0