No profil (21 oktober)


Idag på profilen hade vi kemi, har lite bilder på vad vi gjorde: :)


Vi höll på med PH värden och sådant skit

Vi blandade surt och basiskt i en av dem så det började bubbla :O

Vi hällde rödbeta och vatten på pappret :O

Skum bild..

Fin bild på mig va? ;) haha, jag i labbrock och labbglasögon x)

Labbråtta..

Har en liten lek här, gissa ögat heter den! Jag visar bild på en massa ögon och ni ska gissa vems öga det är :) Enklare blir det inte.

Det är några i mina klass och det är dem här personernas ögon:
1. Erica
2. Sebastian
3. André
4. Eleni
5. Joakim A
6. Alexander
7. Kim
8. Cassandra


Jag skriver en bokstav under bilden och siffror vid namnen, sätt ihop rätt bokstav med rätt siffra:

a)

b)

c)

 d) (usch)

e)

f)

g)

h)

Gissa på, ni behöver inte svara på alla :P Dem som är med skrev jag högst upp, skriver dem rätta svaren i ett annat inlägg.

jag hade en finne igår, ja ni tänker inte speciellt med det. Men JO ni hade felm det är speciellt, för den var skiiitstor och den var helt ensam på armen! :O :O :O

ÄCLIGT! äckelvarning på det..

Juste hjälper ju till mamma på hennes grundkurs på fredagar, älskar bara denna tjej! så skön :)

Hon heter isabella och är 8 år :P

Skrev förut att jag skulle lägga upp en före och efter bild på mitt rum när det är stökigt och städa, här är den:
'
Stöökigt

En aning städat iaf


Vad fint det är med höst :) Det är fint en dag resten är hemskt med höst :O

Fint :)

Vinterpälsen börjar komma smygande :O jag gillar denna sida av henne mer än den andra, gillar inte hennes man så jääätte mkt :O :O

Nyklippt man :P

Efter ridningen :P t på brå det, jg måste ju dra till stallet nu! :O Ska ju rida både Nonni och Snow berry. kan ju inte slappa då :O :O Nonni vilade igår så hon kmr vara pigg idag, jag får trava och galoppera idag men inget hårt dressyr pass så hon svettas. Undra vad jag ska hitta på och göra då ? ;) Tänker inte rida ut när hon är extra pigg iaf :P
Blir mycket ridning denna vecka, blir 6 gånger att rida denna vecka :O :) det gör mkig inget, bara skojsigt att rida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0