Nu äre ponnycupsträning! (24 oktober)

GISSA! GISSA VAD! JAG HAR FÅTT SPOT PÅ PONNY CUPSTRÄNINGEN!!!!

Jag är för lång för honom men det blir sista gången! Blir bilder till headern tror jag, några ska fota och filma :) Jag ser fram imot det, om 5 timmar har jag redan ridit, och då är det över. Sista gången jag hoppar min älskade Spot!


Hehe, lite konstig bild på migcoch Spot :S Hoppar trippelbarr i våras har jag för mig, det var en sjukt kul hoppkurs för Annika! Roliga hinder och jag fick hoppa en bana på 80 med Spot, han som inte är van med den höjden. Det är väl lågt men det var högt för honom, han är ju trots allt bara en b-ponny :) <3

Älskade ponny! Nu ska jag rida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0