Nyfödd (16 oktober)

Hittade bilder på My Hamiltons första dag i livet! :) Jätte liten och ful var han verkligen :)


Okej, lite söt var han faktiskt här :D Och hanns mamma Storråda står ståtligt bredvid, fortfarande lite fet :P


Haha, gulligt :) Inte världens sötaste föl direkt, men den duger! :)


Måste bara visa denna bild på mig! Vissa kan tycka jag är smal nu, men bara så ni vet. Jag var en jävlans liten knubbis i 1-2 års åldern:

Äter och äter, eller iof jag var fet för att jag gick på Kortison. En medicin, biverkningar: Man blir fet. Det är sant, man blir större av att äta kortison, men det var inte därför jag åt det. Jag hade en sjukdom fr¨ån 1,5 års ålder till typ 10 års ålder som hette Periodisk feber, fick feber väldigt ofta, när jag var liten fick jag EXAKT feber varannan vecka. Sedan jämnade det ut sig feber 3-4 dagar varannan månad. Gick på lite olika mediciner, men fanns inget botemedel. Det var en ganska sällsynt sjukdom, läkarna visste inte hur man fick den och dem hade inte botemedel. Den smittade iaf inte :P Fick ta blodprov väääldigt ofta, det är därför jag är så rädd för sprutor nu :O
Japp, var en sjukling när jag var liten :)
Hade Borelia också en gång, från en fästing. Blev förlamad i halva ansiktet! Haha, jääääättekoj, kunde inte blunda på det ögat, inte le med den sidan, inte rynka den sidan av pannan osv :) Skojigt :P Jag har brytit en arm och brytit några fingrar genom ridning och annat :P Otursfågel :O

Nu är klockan 23:30 och jag ska upp innan åtta imorn, dax att gå lägga sig :P Ska vara i Viss vass 9:00 -.-

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0