Rekord (15 oktober)

Fick visst rekord statistik igår, men jag bryr mig inte riktigt om statistiken längre. Bloggen är min dagbok som jag skriver ut mig på, skönt att få prata ut. Sedan splear det ingen roll om det är 25 eller 5 personer som läser den :P

Tittade lite på facebook på bilder på finaste Nonni, var ett tag sedan jag la upp bilder på henne så här får ni bilder för några veckor sedan när jag hade träning för Claudia, då var hon fortfarande ganska korthårig. Nu har hon fått lite mer vinterpäls :)

I början när jag började jobba henne, man måste ge mycket eftergift till henne :P

Traven i början :)

Smile to the camera!

Blicken Alicia!

Hihi, så fin hon e! :)

Så synd att den är så suddig, den skulle varit så fin om den inte vart suddig :)


haha, jag rider lätt lite konstigt men jaja :)

Världens suddigaste bild! :O Men man ser iaf hästen, så fin ! :) Vill ha henne! Men inte rida ut på henne..

Hon är så låg i formen, det är något att jobba på. Jag hänger mer neråt ser jag, men jag håller på och tänker på att jag ska räta upp mig mer.

Där gick hon fint! :)

Hehe, kolla inte på min blick.. Jag vet att den inte ska vara där x)

Det svåra varvet! :O

För breda händer, men var tvungen att leda in henne ganska mycket med handen.

Inte finaste bilden, men whatever..

I början, och i det svåra varvet :)


Det var en massa bilder på fina Nonni så nu har ni inte glömt bort hur hon ser ut iaf :) Behöver en ny profilbild på facebook, funderar på att ta en av dem här bilderna (som inte är suddig) jag har en av dem redan, men det är sjukt suddig så.. ne

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0