Ridning idag (9 oktober)

Haloj!

Jag har precis kommit hem från stallet :) Och vet ni vad? JAG HADE INTE MINE! :D DET VAR HEDDA SOM FICK STÅ UT MED HENNE! Stackars Hedda :(
Jag fick i alla fall Skrållan :P

Jag och Skrållan :P

Om ni undrar vem det var som fotade mig, så ska ni veta att det var den här tjejen! Soooofia :)

Det gick sådär att rida, hon var lite speciell. Vi hade markarbete och hon var sjäääätteseg över bommarna! :O Var tvungen att rida slut benmusklerna, för Maria (ridläraren) tog mitt spö för att det var för långt :/
Aja nästa vecka är det hoppning och alla säger att hon taggar till jätte mycket på det :)

Kan lägga upp lite gamla bilder från mobilen :P

Typ ett par år sedan, jag, Moa och Chicken :)

Min hund Zingo, hon är så lat så hon brukar få åka i korgen när jag cyklar :D Hon älskar det verkligen, hon försöker hoppa upp dit själv.

HAHAHA, jag som emo i sexan :O Vi hade något tema, så frägade håret och sminkade mig svart :)

Typ 1-2 år sedan, Moa äter pizza och Linda suktas av den :D

Haha, jag och Erica klädde ut oss för någon anledning kmr inte ihåg varför men det var kul :)

Juste. En gång när jag skulle hem för att hämta dricka för vi skulle till alby cyklade jag förbi en liten kulle med träd som ligger mitt i en äng. Jag såg en massa rök stiga uppför där, så jag gick dit för att kolla läget. jag trodde det var någon som grillade korv eller något. När jag kom dit såg jag att ingen var där, och halva trädet hade brunnit upp och det hade brunnit på marken och var fullt med rök. Det brann inte men såg ut som det skulle kunna göra det, så var tvungen att ringa 112 och vänta på brandbilen. Det var lite speciellt :)


I somras tog Erica och jag den uppblåsbara båten och rodde ut till en ö för att fika och bada där. Det var sjukt kul, vi gömde båten under en gran för att komma dit dagen efter. Men det regnade då sen glömde vi bort den sedan gick vi det ett par veckor efter och då var den borta!

Det var Ericas tur att ro så hon tog en paus för att fotas :) Ön bakom henne åt höger var den ön som vi badade och fikade vid :)

I somras när jag campade ute i skogen med Sanne, Sofia och Fanny :) Det var skitkul vi grillade orv till middag och gick inte oss la oss fören sent :)

Grillad korv är gott!

Sofia tycker också korv är gott!


Fanny tycker också korv är gott!

Kronprinsessans bröllop

Kronprinsessan och prins Daniel :)

Många stod ute på balkongen :)


Hamtilton ute på bete hos mormor med hennes hästar Skruttan och Lina :)

Jag badar i mormors sjö med min lilla syster Linnea :)

 
Lillasyster Linnea badar också


Changilang!!!

Hm?


Violett mormors hund badar oxå

Det där var mycket bilder, dem får räcka för nu :) Jag måste gå och städa rummet nu innan gästerna kommer     :( Kan ta en före och efter bild :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0