Shoppingtur med Erica ;) (27 oktober)

Nu har jag kommit hem från en lång, mysig och rolig shoppingtur med Erica i farsta centrum! :D Vi åkte buss och tunnelbana dit efter skolan och var där i några timmar. Det som jag köpte var:

* En tajt svart H&M tröja, såg sedan i efterhand att den var lite glittrig också :O

* En mysig svart munktröja från Bik Bok, har redan en i grå, men Vendela har gett den till en kompis :O

* En svart skitsnygg tröja med U- rigning, och så var det  ungefär 5 små knappar under bröstet. Den var vääääldigt tajt!

* En stor tvättkorg med lock som extra bur åt min hamster

Lite bilder från idag :)


Inne i provhytten på H&M, testar den svarta tajta tröjan som jag köpte :)

Svarta tajta tröjan från H&M

Munktröjan från Bik Bok

Hm, tröjan ser ful ut på bilden. Men det sitter så jävla snyggt på! Det är så tajt!! Men den var skitsnygg och läcker, finaste tröjan :)


Pinsamt att åka med tvättkorgen på tunnelbanan.. Fast det var lite praktiskt att lägga sina väskor och påsar i den :D

När vi skulle åka till gullmarsplan från skolan gick det på två stycken 95:or från strand som började prata med oss. Frågade ut om vilka vi var och så, hur söta vi var och bla,bla,bla typiskt player snack så vi svarade knappt, diss på players! Fast Erica blev lite generad x)

Fina Erica på tunnelbanan :D
Erica köpte en rosa tröja, en vinterjacka på Stadium och ett par jeans :)

Det var en pedofil på hemvägen som stirrade på oss och sedan när han gick av blinkade han åt oss och log. Äckelgubbe!

Bilder på Nonni och mig igår får ni:

Puss på älsklingen x)

Happy me :D

Nonnis mule

Nonnis öga

Skum bild, om ni undrar så är det inte finnar på näsan utan sårskorpor :)

Är glad, inga läxor eller prov som måste pluggas till! Jag kan bara slappa och vänta in höstlovet nu :D Nu ska jag slappa och sedan se på Greys Anatomy

:)

HEEEJDÅ! NU FÅR NI GÖRA NÅGOT ANNAT TILLS JAG SKRIVER NÄSTA INLÄGG PÅ MIN BLOGG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0