Statistik och imorgon (8 oktober)

Statistik

Min statistik är helt okej, min blogg är bara 2 dagar gammal och 20 personer läser den redan per dag ;) Men ska väl ta och satsa på fler, ska väl länka på fler sidor :) Och så har ju Sofia länkat på sin blogg http://youngriders.blogg.se eller som dem säger BITCHRIDERS.BLOGG.SE


Imorgon

Ridning imorn med.. Men inte lika kul det är ju ridskole lektion, man får inte göra hur som helst! Och jag vill hellre rida Nonni eller MH, så mycket roligare! Men, men.. Det är "nyttigt" att rida för ridlärare, och det är förberedande hoppning. Brukar gå bra för mig på det :) Bara jag inte får MINE!! :O

Hon kanske inte ser så farlig ut, men hon är det! Har haft henne 3 gånger nu och hon är hemsk att rida tycker jag! :O :O :O


Och när jag kommer hem då ska jag göra det roligaste som finns!!!!! :D JAG SKA STÄDA!!!!!! ..
Nej, jag städar inte frivilligt. Vi ska få gäster den lördagskvällen så då måste det vara fint, fast jag bryr mig inte. Mitt rum behövs i alla fall städas, på något vis lyckas jag att få halva min garderob ligga på golvet i mitt rum :/ Skumt, skumt! Ibland känns det som det finns en dold klädmagnet under mitt golv, lyckas på bara ett dygn få det att se ut som det inte blivit städat på en månad!

Aja våra gäster som ska komma är Håkan och Malin. Och deras tre barn, eller vet inte om Alexander ska komma, han går i alla fall i Kumbla skola.

Juste föresten om du undrar något om mina söta små underbara hamstrar kan du säkert läsa det på min hamsteruppfödarhemsida www.goldenhamsters.se det är intressant, med fina roliga bilder och en massa smått och gott om hamstrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0