Tidsinställt inlägg! (28 oktober)

Just nu så måste jag skynda mig lite så detta blir ett tidsinställt inlägg aå jag gjorde på morgonen.

Jag måste skynda mkg eftersom jag precis kommit hem från skolan och ska byta om, äta mellis och sedan cykla ner till Nonni och mocka hagarna där, mocka boxen, borsta, rida och sedan cykla vidare till tyresö stallet och rida Snow. Det är så stressigt, borde aldrig sagt ja till att rida Snow också, fast detta är sista gången sedan ska hon gå med på lektion igen :) Hon ska visst få galoppera lite idag eftersom hon visst skulle börja gå lektion imorgon :)


Funderar på att typ på tisdag på höstlovet rida Nonni i typ 30-40 min och sedan rida ut och så ser jag om hon har mindre energi då, så hon inte spurtar iväg :) Fast stegra, det kommer jag nog inte undan ifrån, hon gör det alltid när man rider ut, det är lixom en Nonni sak x)

:)

Och på måndag ska vi ju hämta min hamster!!
Visad 15 ggr
Fast ingen slår Keeper, han kommer visserligen likna Keeper mycket men aldrig, ALDRIG bli bättre än hnm :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0