Tillbaka (17 oktober)

 Är äääntligen hemma igen! :D Uppskattar mitt hem jäääätte mkt nu :) Det var kallt, tråkigt, stressigt, äckligt, snälla kunder, onda kunder och lite annat med i dagen. Det var helt hemskt, i början så var det hemskt! Då var det minus ute,  men det blev bättre sedan.
Det var faktiskt inte så tokigt att stå med Olle och Herman, vi kom varandra lite närmare varandra. Det är faktiskt två schyssta killar om man lär känna dem :)

Jag tog tre bilder bara.


Japp, i den typ ladan stod vi och sålde korv.  Jag och såklart har jag KSSS tröjan på mig x)

Toast maskinen


Korvarna i botten om ni kan se, och lagerbladen i :)

Dagens nackdel:
Att det var så (svordom) kallt!


Dagens fördel:
Att det var kul att vara med Olle och Herman :D

Usch hatar denna dator! Det går inte att ladda upp paint bilder på den ! :@ :@

Snart ska vi till min mammas kompis Marre och äta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0