(1 april)

Har faktiskt inte blivit så värst lurad idag ;)

Idag på nybörjarlektionen fick Rnja damp och sparkade bakut ut mot Hell och pep på det dära Ronja-viset ett tag. Ingen blev skadad men jobbigt att hon brunstar och ska bli sådär jobbig igen...
Idag red jag ut och Moa gick bredvid, han var ootroligt jobbig odag! Gick segt, skulle äta på allt möjligt. Dtanna och dricka i en miljon år vid diket. Fast sedan hoppade han faktiskt :D Och sedan ett till, och ett till!
Föresten nu blir det bildbomb från när jag ridit MH förra och förrförra gången.
Det är väääldigt många bilder så jag lägger bara upp det finaste :)




Asfin bild! Har lite säckig stil, men han är så fin.


Visar bara denna bild för han har fint steg här. Jag siter som en potatis säck jag vet.


Jag fick leda in Spot in i hans spilta :D


Försöker göra bensammaslagningar



Jag gör kvarnen

Jag gör kaptensvändning


Wb fjortis ryttare

Ond flicka



Sur häst eller? nää



:O

<3

Hamilton tröttnade på att bli fotad, medan jag aldrig tröttnar på att hamna på bild :D

Vad jag nu gör...



Jag hoppade inte av hästen tog av sadeln och hoppade upp igen för att få bra bilder...



Fin polle

Grrr

Ja, en maaaassa bilder!

Imorn blir det lite uppdatering, ska ju tidigt till Kallhäll och ställa ut hamstrarna. Jag lämnar hamstrarna där efter inechecket och sticker till stallet och hoppar Picco och Erica ska fota mig. Sedan äter Erica och jag våfflor i stallet och sedan kommer hennes mormor och morfar och hämtar oss och kör oss till Kallhäll och hämtar hamstrarna och ser om vi får något pris.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0