(10 april)

Redigerade de 3 bästa bilderna lite.

Före:


Efter:


Blev inte så jätte mycket bättre kan jag erkänna.

Före:


Efter:


Före:


Efter:

Denna bild har jag som profilbild nu, vi kommer ju snett från omhoppningssvängen, men skit samma!

Jag har nu rakat benen har inte gjort det sedan spanien. Det är ju inte direkt sommar men det är mycket snyggare och det känns skönare med rakade ben. Och så smörjde jag in mig med body lotion så nu är jag lenare än Zingos lenaste ställe på sin kropp, det är några glansiga hårstrån precis innan trampdynorna på henne.

Min hamster blev ju biten av Zingo för några dar sedan, det är inte okej med henne även om hon lever. Hon är den springigaste av mina hamstrar och hon vaknar först. Nu är hon i sitt bo hela tiden, hon går väldigt långsamt och springer inte alls, är väldigt lugn och har mycket diarée. Mamma tycker vi väntar några dagar innan vi bär iväg till veterinär, jag tror jag vet vad de kommer göra. Finns inget mycket man kan göra för en hamster om den har inre blödningar, så de avlivas. Och jag vill inte säga hejdå till henne, hon är ju bara barnet..

Min fina tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0