(11 april)

Bloggar en snabbis, jag ska till stallet snart och rida MH.

Idag var jag sjuuuuuuuukt trött, jag har inte varit så trött på väldigt länge. Jag kunde inte läsa för orden bara hoppade omrking framför ögonen, dyslexi? ;) Haha, nä Jenny säger att jag läser bra. 
Vi hade beep-test på gympan idag, hm jag bara "råkade" glömde byta om till gympa kläder i omklädningsrummet. Fast det var ändå mindre än hälften som sprang, alla hatar beep-test.

Om jag ska vara ärlig, jag orkar inte rida Mh idag.... Så Vendela rider 2 ggr idag :) Jag tycker det duger mcyket bra med att rida 2 gånger i veckan, jag tror ärligt att jag inte skulle vilja ha en egen tävlingshäst. Blir bra som det är, fast har verkligen inga tankar på att sluta rida. Jag har bara inte tiden och orken för en heelt egen häst som man måste åka till varje dag.
Jag känner mig trött och lat hela tiden, håller på att bli ett grönt monster tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0