(11 april)

Jag är trött, jag är så jääävla trött!! Nästan så jag somnade om med flit... Men, men, det är Vendela style inte Alicia style.

Jag gjorde aldrig NO:n igår, jag städade aldrig rummet igår och jag gav inte hamstrarna några grönsaker igår. Det låter preciiiis som jag!

Alla mina mjukisbyxor är smutsiga så måste ta shorts på gympan idag. Inte kul eftersom jag inte brukar ha det och när jag väl har det så kommenterar alla att jag har smala ben... Så jag ogillar shorts!
hehe
Typ enda bilden jag har när jag hart shorts, det var i början av sjuan när vi precis hade kört beep-testet och jag var svimfärdig efter.

Ni kan få en bild på Erica och mig från förra terminen när Erica och jag lagar någon mat i hemkunskapen.

Fast numer ser jag inte ut sådär i skolan, och
Erica har lugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0