(12 april)

Okej... Jag blev bortlottad från denna tävling på söndag, jaha då fick man inte tävla en enda klubbtävling denna termin då.
Jaja, jag får ju tävla lokaltävling och det får ju inte de flesta andra måster vara därför. Fast jag skulle gärna velat tävla en klubbtävling i alla fall innan lokaltävlingen eftersom jag inte fått tävla på mer än ett halvår nu.
Fast man brukar ju få tävla en klubbtävling per termin i  alla fall, de som tävlade lokaltävling i höstas fick ju tävla en klubbtävling samma termin.

Alla som tävlade förra tävlingen på mellanponny fär även tävla denna förutom Sanne, vet inte om Cornelia fick tävla den förra men hon var också bortlottad.


Nu blev jag faktiskt lite ledsen..


Kommentarer
Postat av: Tova (:

Du får ju tävla lokalt!! :D Det har jag längtat efter hur länge som helst men man får inte tävla lokalt med ridskolans ponnyer :/

2011-04-12 @ 18:25:07
URL: http://cavalieren.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jo, jag var med på förra klubbtävlingen... :P

2011-04-15 @ 09:27:47
URL: http://funhorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0