(12 april)

Jippiii!
Jag har en hästskötare, Josefin! Vem är inte en bättre hästskötare åt Picco än Josse? :D Hon känner ju Picco och så, även om hon inte är skötare på honom. Hon borde egentligen få tävla Picco och inte jag tycker jag.

Imorgon är det syslöjd 3 timmar, i vanliga fall tycker jag det är skitråkigt. Fast har nu börjat tycka att det är skönaste lektionen på veckan, mina mjukisbyxor blir klara imorn. Måste fota så man ser hur fula dem är! De blev för tajta så ser ut som ett par rosa chinos. Inte snyggt!

I annat tyg såklart.

Min pappa brukar snatta godis ur skafferiet. Jag med för den delen...

Nu ska jag dunka musik i öronen och titta på lite gamla videos och sedan duscha, sedan titta på tv, sedan städa rummet!

Ha det riktigt, riktigt bra alla bloggläsare som kom  tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0