(12 april)

Tro det eller ej, men jag har städat rummet! Inte sådär som att damma, plocka rent på skrivbordet det heter typ storstädning. Nu plockade jag undan kläderna, damsög och bytte lakan. Fast blev lite konstiga färger, fanns inget vitt lakan :(
Lite bilder på grejer i huset:


Den irreterande kattmaten. Fiskfest KALAJUHLA

Ser ni?? Helt omöjligt att inte se den när man sitter vid denna dator..

Jag har lagt på mig några kilo...

APELSINER!

Blä för FELIX vitlöks dressing, nä usch för sallad.

Väldigt gröna bananer

Våra tävttkorgar

Knarkarfamilj. Nä, sjukskåpet :P

Vi har en fett cool diskmaskin med 3 fack, ett för besticken.

Jag har faktiskt inte så tjocka ben som en tidigare bild..

Éller skoja bara, jag har mega tjocka ben! :D

Det är bara en speciell vinkel som gör att benen ser sjukt tjocka ut.

Nu fick ni en del knasiga bilder. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0