(13 april)

Beauty mår bättre så åker ej och avlivar henne :D

U-S-C-H profil imorn, kan tillägga att jag hatar torsdagar. Hellre måndag än torsdag...

Kan fota lite med mobilen imorn, har jags agt att jag bytt mobil till min mammas gamla? pallade inte med den sega touchen längre så nu har jag en SAMSUNG slide, mycket enklare och bättre. 


En sån här fast i mörkblå. De är ser helt okej ut, inte nyaste och bästa. Men den duger :p

Jag fyller visst år om en halv månad ungefär... Mamma tjatar på mig att önska mig saker. Nu har jag blivit fundersam på om jag vill ha moppe, jag är inte i jätte stort behov av en. Det går snabbare att gå till skolan, moppe till stallet skulle vara skönt. Fast får ju faktiskt ta körkort om 3 år, så vet inte riktigt...

Hm, önskar mig inte sådant som jag vet att jag ändå inte kommer få. Onödigt, vi har ont om pengar just nu.

*Pengar
*Hamsterträleksaker

har faktiskt en sån här
* 4 Hamstervattenflaskor

*Helskodda ridbyxor

*Ridtröja

*Säkerhetsväst

*Ridstrumpor


Jag skulle gärna vilja ha en hjälm och ridstövlar. Fast det kan jag ju glömma i nuläget... Jag önskar bara sådant som är ett måste just nu. Jag har ju en hjälm och short shaps.

Nu ska jag sova, natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0