(14 april)

Idag är så fiint väder! Vad är inte bättre då än att rida ut? :D Mamma hann inte rida MH eftersom hon var på akuten med Vendela så jag ska rida istället. Tänker rida i ridhuset ett hårt dressyrpass... HAHAHA, på det! Jag ska ut i skogen. Tänker nog rida alby rundan faktiskt, kaaanske rida hem ? ;) Nä, det orkar jag inte.
Känner mig überglad idag, vi fick se en film på engelskan idag och vi skippar glosförhöret imorn för att vi ska se klart på filmen. På NO:n gick jag ut och testade att se hur snabbt ljudet rör sig i sekunder, vi fick exakt det rätta svaret! på profilen hann jag klart med min hemsida och jag har fått mycket beröm för den eftersom jag typ har kommit längst i hela profilgruppen.
Efter skolan gick jag hem till Erica en kortis för att se om Bibbi blivit fet efter parningen med Bibo, och vet ni vad? Istället för att hitta en fet Bibbi låg det bebisar i boet! Ca 7, men hon var fortfarande fet så hon kanske föder ut några till.
Nä ska förbereda inför att cykla till stallet, hata buss!'

Lite fler sådana till världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0