(14 april)

Många skriver att de inte vet vad de ska ha för rubrik, jag har då aldrig detta problem :D Jag ser enkelt hur många inlägg jag gjort per dag och lär mig vilket datum det är, kanske jag lär bloggläsarna det med.

Bloggning är rätt konstigt. Jag skriver en sak och ni andra läser det, det är som en dagbok med bilder och återblickar i livet.
Visst ni att jag var ond när jag var liten?

*Jag slog min granne så hon började gråta och låste in i hennes i en lekstuga i flera timmar tills hennes föräldrar kom och frågade var hon var.
*Jag fångade ödlor och grodor och la dem i en luft-tät låda så dem dog
*På dagis satte jag in två små pojkar i det mörka vagnrummet och stod utanför och höll imot och skrattade.
*Jag förgiftade en godis med massa olika saker och försökte få min granne att äta upp den, misslyckat försök
*Jag la min katt i en gympa påse och slängde omkring med den
*Min kompis hund gick i koppel och då drog jag i kopplet så den snurrade runt i halsbandet(den överlevde)

Kan ni se denna lilla flicka göra sånna saker?


Kommentarer
Postat av: Tova c:

Ojdå ;o

2011-04-14 @ 17:55:13
URL: http://cavalieren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0