(15 april)

PÅÅÅSKLOOV!

Jag bloggar inte via mobil eller tidsinställt inlägg..
Nu undrar ni säkert, men wtf varför bloggar Alicia vid denna tid om det inte är från mobil eller ett tidsinställt inlägg?
Jag är hemma! Jag cyklar lite senare till stallet idag :p Idag ska de små småttisarna galoppera för första gången! Jag tänker inte missa det, fast jag kanske cyklar hem efter det. Eller föresten, jag rider ju inte idag så jag kan väl filma Fannys lektion. Hon har ju fotat på typ alla mina träningar, eller iof för Sannes skull mest men hon fotade endå mig så det är ju inte mer än rättvist om jag filmar nu :)

Sedan ska jag nog hem en kortis hos Erica och se om det ligger döda ungar hos Bibbi som jag kan plocka bort, Erica har ju aldrig haft bebisar som fötts hemma hos henne.

Det är så fint väder, man vill ju bara bada när man ser det :) Fast det skulle vara jäkligt kallt..

Jag i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0