(15 april)

Cyklade hem efter skolan och satt en halvtimme vi datorn. Sedan cyklade jag till stallet. Väl i stallet så var det dags för småttingar att galoppera för första gången. Sååå duktiga de var! Alla galopperade :) Mina galopperade fortast.. MOAHHAH

Sedan så longerade jag andrs SP lektionen för de hade voltige. De värsta med det var att jag behövde ha hjälm för att longera bara!! Fast i slutet fick jag hoppa upp bock på Candino, det var skojsigt :)

Sedan tittade jag på sanne och fannys lektion, sedan gick jag, Moa och linda och körde vante-boll (killerball fast en vante). Lite halv-barnsligt, men varför bry sig om det? Bara det är kul spelar det ingen roll om vad andra tycker :D

Sedan var mamma tvungen att ha en MP lektion så då cyklade jag hem och hittade två hamstrar som hade sex på en bibel. Tänk att det är sådant de gör när jag är borta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0