(15 april)

15 april idag, 15 dagar kvar av måndaden. Då borde det vara 17 dagar tills jag fyller år.
Therese mådde lite dåligt över att Emelie och jag var ledsna för att vi inte får tävla något denna termin, så hon skulle försöka sitta med det och försöka få in oss. Fast det är ju inte säkert att vi kommer med, och i så fall blir det väl typ Caffe, Globus, Elektro eller nån sådan. Fast för mig gör det inget, bara jag får in tävlingskänslan. Det ska inte spela någon roll vem man sitter på, bara sitta upp och rida skiten ur folk! :D (på ett bra sätt). Jag skulle typ inte haft något jätte imot att tävla typ erasmus idag, ändå fast jagv isste att han inte klarar en bana felfritt, fast han är ju halt.
Undra om jag får Picco imorn? Jag borde få honom. Fast jag vet inte om jag vill ha honom i dressyren.. Hästen är helt annorlunda i dressyr än i hoppning, fast detta kanske har med att vi ska skapa en bra relation till varandra. Fast jag har ju redan det, jag var skötare i flera år på honom och känner honom bra. Är inte det minsta rädd för honom, han kan naffsas, försöka sparkas. Fast jag vet hur man ska stå, vart man ska stå för att inte bli det och då är han riktigt härlig! Har lärt honom att ta tag i en borste, och loss. När jag gjorde i ordning honom för 2 veckor sedan fick jag en massa återblickar, jag blev helt förälskad i Picco igen, hans häärliga personlighet! Och hans ögon, jaa...


Hoppas vi blir ett bra team tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0