(17 april)

Jag biter mig alltid i munnen så jag får munsår, jätte jobbigt.

Imorgon ska jag till något köpcenter med Erica, det är ju ett måste att köpa jeans. Har för tillfället bara ETT par jeans som passar mig ordentligt. Vill helst köpa en tröja oxå. Fast har bara 400 spenn, man kommer inte långt med det! Som tur var så fyller jag år snart ;)

Naaaj, kammade Zingo fett länge idag och fick ihop en tesked hår! EN HEL TESKED! Fast nu har någon slängt det
:(

Nu vill mamma att jag ska sopa badrummet efter hamster bajs :o Hejdå!


Kommentarer
Postat av: milifoto

det finns jeans på H&M för bara 99kr. Då har du råd med några tröjor till ;)

2011-04-18 @ 00:58:18
URL: http://milifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0