(17 april)

Jag är inte ett dugg nervös för tävlingen. Jag bara inte är det för klubbtävlingar längre :/ Jag satsar inte på att komma placerad idag, jag vill hoppas en bana. Om jag kommer felfritt eller ej kvittar, bara jag är nöjd med min ritt. Jag vet inte hur många gånger jag har vunnit en en hopptävling och varit så onöjd med min vinnar-ritt och mått dåligt över hur jag red, tyckte synd om hästen som fick göra sådana omhoppningssvängar.
Jag undrar vem jag får idag? Typ Lady eller Daisy. Usch, har aldrig hoppat Lady. Och hon är ju inte den lättaste precis.. Fast ser detta bara som en träning lite.
Snart ska jag till stallet och hur på allas prat om hur nervösa dem är, och "tänkomjagintefårdenhästen". Hehe, jag var precis en sådan förut fast 100 gånger värre... Kommer ihåg hur dåvarande småponnyryttarna satt vid teoribordet innan lottning och jag satt och grät för att jag ville ha Spot så jävla mycket. "Jag kommer inte få honom, alla vill ha Spot! Jag kommer få sista lotten, jag går hem nu..." *snyft* snyft*
Sedan fick jag faktiskt näst sista lotten en gång och visste att jag inte skulle få Spot. Och Spots plats andra plats blev inte tagen förens precis innan mig, Hedda tog den. Men när jag grät och tittade på henne så bytte hon häst! Hon bytte till Lollo, och där var man tvungen att rida barbacka! Så det lönade sig en gång med allt gråt.

bye!


Kommentarer
Postat av: Tova c:

Smart att gråta haha ;)

2011-04-17 @ 09:56:58
URL: http://cavalieren.blogg.se/
Postat av: Tova c:

Och förresten, lycka till! :)

2011-04-17 @ 09:57:18
URL: http://cavalieren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0