(18 april)

Kommer säkert inte blogga mycket alls idag.

Vendela är feeett stolt över mig för att jag gjorde snäva omhoppningssvängar, hon säger att jag går i hennes fotspår. Fast mamma sa sedan att de införde stilhoppning för att man typ knappt skulle göra några omhoppningssvängar, jag trodde man skulle göra snäva svängar fortfarande men att visa att man har kontroll.
Sedan sa någon att man inte kommer kunna göra sådana svängar på lokaltävlingen för det är saå mycket högre, men nej det är faktiskt inte speciellt mycket högre. LD + 5 = 75 cm bara. Det gick bra att göra omhoppningssvängar med Picco på träningen när det tillochmed var lite högre, och jag gjorde reltivt snäva svängar då med.

Jag har faktiskt alltid varit den här lilla tjejen som vill satsa och göra snäva svängar, ibland lyckas man ibland inte.
Det känns som typ alla har foton på sina priser, så då fotade jag mina priser också, fast jag har typ tappat bort 5 rosetter. Jag ska ha 22 rosetter men, men...

tror det ligger 17 rosetter där, men kom ihåg att jag har 22. 11 medaljer ligger där.


3 pokaler. 1 är när jag vann omhoppning på Spot KM 2008 var alltså 12 år då, tyvärr hade de glömt beställa in pokaler så jag fcik en rätt liten. Andra är när jag vann stilhoppningen på Fogerty på Karlshem 2009 med 32 tävlande (kände mig fett stolt då). Och sista men största är KM stilhoppning med Spot 2010 som jag vann.

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0