(18 april)

Man blir superlycklig av detta väder, man vill bara studsa omkring i solen och göra inte vet jag.

Förra veckan tappade Erica sin plåbok i centrum, så nu har hon fått ett nytt bank-kort men hon har inte fått koden än. Så vi kan inte shoppa idag, blir när hon fått koden. Jag tycker ändå det är för fint väder för att shoppa idag :)
Jag tror att vi kommer hoppa agility, kan tänka mig att vi fotar med Ericas kamera så då blir det bildbomb på bloggen och nif år se världens bästa hundisar hoppa lågt, högt, snett och slalom!

Vill också se Bibbis bebisar, en unge är typ rödögd :s

Ni ser bebisen i mitten lite längre ner med en tass på kinden. Den har ingen svart prick till öga så den är alltså rödögd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0