(19 april)

Jävlar vad man är trött..

Idag var vi i alla fall på godis svampen och mumsilimums vad mycket gott godis det säljs där. Alicia hjärta Godis.
Älskar godsisvampen, det är så mycket godis där som man åt när man var liten och sedan inte sett på flera, fler år. Man blir helt glad när man ser det godiset och plockar i massor i sin lilla påse.
Min påse blev helt svart och Linneas brun för hon bajsade i den, nej hon plockade i chocolate.

Typ mitt favvo godis? :D


Jag pallar inte mer... Jag kan inte lägga upp bilder på godis utan att svälja, nu pratar jag om äckliga saker istället. Uscha för kassler..


Big Brother äger


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

haha okej x))

2011-04-20 @ 10:32:36
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0