(2 april)

Gick skit att hoppa Picco idag. Han bara sprang. Jag skyller på att han inte gick lektionen innan och att han inte gått i hagen den dagen...
Jag är så van att rida MH och Erasmus när man hela tiden får driva på med rumpan, så jag gör det automatsikt på Picco så det blir pannkaka av det hela. Han var så jävla stark idag! Fast Maria tycker att Sanne och jag rider Picco lika bra (konstigt) så nästa söndag när det hoppträning så ska vi rida hälften var på varje ponny.
Jag tror jag skulle passa bättre på Chico som behöver drivas på mer än på Picco. Jag vill nu hellre ha Chico eftersom jag INTE gillade att hoppa Picco.
Jag tror Sanne rider Picco bättre än mig så enklast vore att bara ge Sanne Picco..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0