(2 april)

Vann inget på utst'llningen. Men det visades att beauty hade bruten svans så jag kanske behåller Barbie istället.

 Och Ella fick kvalite 1! Fast det var rätt pinsamt, när jag kom från stallet till utställningen så kom Nathalie (Ellas uppfödare) fram till mig och bah: När du var borta så rymde Ella från sin transport bur. Hon bet sig ur, men vi tejpade över hålet sedan så du vet att det är tejpat där nu.
HAHAHAHAHAH JAG VISSTE ATT HON SKULLE GÖRA DET!
Lite bilder från utställningen idag då:


Ella bella


Där det behövdes tejpas på Ellas transportbur.

Ericas hamster

Beauty


Och nu måste ni bara se bilder på världens vackraste hamster typ, min nya hamster CocoPopz Tom Toolbox!

Fin päls!

Lång och mycket päls, det är så det ska va!

"Med hallå? Det är bara smulor kvar ju, daa!"

My beautiful hamster.

Heheheh, var bara tvungen att ta ett sådant här foto också. han är så kraftig för att vara en kille.


Och lite bilder på Barbie:

"Våga inte komma hit, då skvätter jag sand på dig! "

Jag vet att jag är ett litet fetto



Gör ett ridinlägg nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0