(20 april)

Min mamma var snäll och gav migg 500 spenn att shoppa för, fast tar nog med mig mina 400 spenn också. Måste köpa ett par jeans, helst ett par bra jeans och inga leggins. Bra jeans kan ju kosta uppåt 400 kronor.
Skulle vilja köpa en bikini också, fast det är inte många affärer som har många att välja mellan. Jag provade 2 stycken igår, en var den här bikinin som många har. Den har inga axelband utan bara en liten tråd runt huvudet och är för det mesta svart. Fast tyckte den var ful på mig, den andra var pinsam ful...

Min kära bikini har gått sönder förstår ni :(

2 år sedan, jag vet att jag inte hade några bröst då. Fast det är min bikini :(

Nu tänker jag duscha och sedan fixa mig liiiite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0